?מי אני

אני בן 42, נשוי עם שלושה ילדים. יש לי תואר ראשון בכלכלה ופילוסופיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ואני בעל רישיון פנסיוני 

את עולם הגמל והפנסיה פגשתי לפני כשש שנים, כאשר פתחתי "פרק ב'" בחיי המקצועיים. התחלתי לעבוד בבית השקעות המנהל בעיקר קופות גמל וקרנות השתלמות. התנסיתי במתן שירות ללקוחות החברה, ולאחר הסטאז' וקבלת הרישיון הפנסיוני עברתי לקרן הפנסיה של החברה. שם פגשתי לראשונה מושגים של עולם הביטוח, כגון ביטוח לנכות ולשאירים

מהר מאד הבנתי את הדינמיקה של השיווק והמכירות הפנסיוניות: הלקוחות לא מבינים דבר בתחום הפנסיוני ואת זה מנצלות חברות הביטוח כדי לקדם את האינטרסים שלהן על חשבונם של הלקוחות. זה מתבטא במכירות של מוצרים מיותרים או יקרים שאינם כדאיים ללקוח, אלא לחברות הביטוח. כמובן שגם הסוכנים לא נמנעים ממצב זה ומוכרים למבוטחים שלהם מוצרים פנסיוניים יקרים שאין להם שום הצדקה לעומת המוצרים הזולים יותר. לא מעט פעמים ראיתי איך אנשים עושים טעויות קשות של שינויים במוצרים הפנסיוניים שלהם על סמך פרמטר אחד, ללא הכוונה מקצועית. עיקר השינויים כמובן הם בתחום שהכי קל לשקול: דמי הניהול. לא מעט פעמים ראיתי איך אנשים רצים למבצע של דמי ניהול מבלי לשאול את עצמם האם המוצר שהציעו להם מתאים להם? כדאי להם? האם ההנחה בדמי הניהול שקיבלו שקולה ומצדיקה את השינוי שהם רוצים לבצע? פעמים רבות התשובה לשאלות הללו הייתה שלילית

לאחר שהבנתי את מצב העניינים הזה, ולאחר שראיתי עד כמה אנשים טועים בקבלת החלטות על בעניין החיסכון הפנסיוני שלהם, החלטתי לבחור בדרך אחרת. החלטתי להיות אמין ללקוח ולהתחייב לטפל בו בדרך האמינה והמהימנה ביותר.

על מנת לרכוש את הידע הדרוש לשירות מקצועי עברתי מבית ההשקעות לעבוד בתאגיד ייעוץ פנסיוני ותיק ומנוסה שמייעץ ללקוחות פרטיים ומעסיקים. שם למדתי את רזי הייעוץ כשתחת עיני עברו מאות תיקים של לקוחות להם ניתן הייעוץ.


כיום אני פועל על פי אותם העקרונות ומטפל בלקוחותי בצורה דומה: הדרך הטובה ביותר ללקוח, כך שיוכל להינות מהפנסיה הגדולה ביותר עבורו, אבל שלא יחסר לו ביטוח כזה או אחר למקרה של צרה בריאותי או פטירה טרם עת

 

054-5999415

ישראל

©2017 by מבינים פנסיה. Proudly created with Wix.com